Publicerad





Kan ni tänka er att lilla jag har blivit publicerad i Nr 4  Allt om Trädgård. Min gurkburksbild har kommit med i en tidning. Som läses av tusentals människor. Det är bilden med glasburken med alla gurkor i. Gurkor efter Per Morbergs recept. Här är inlägget med bilden. Det är så roligt. Och jag är så glad för detta.

Bilden blev publicerad i ett nummer som kom ut när jag var i Thailand men som tur är prenumererar mamma på denna tidningen så jag har fått hennes ex.

Det är så roligt.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2012-05-04 |

Grattis !! Så roligt att komma med i tidningen !! Såg att tulpanerna blommar i rondellen så nu är de på gång i Brunstorp ! kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16