Färgprakt över vår lilla stad

 
 
 
 
 
 
Fint fyrverkeri över Jönköping på Nyårsdagen.
 
Ett nytt år har börjat och med det löften och förväntningar. Jag ska verkligen försöka fota mer och vara lite mer aktiv här på bloggen. Röra på mig mer och njuta av livet.
 
Det är mycket framöver som ska fixas med. Stugan ska få ett lyft. Förberedelser för plantering av tomater och blommor börjar snart.
 
Jag har börjat göra egna hudvårdsprodukter och det tänker jag utveckla lite.
 
Så 2018 ska nog bli ett bra år...
 
 
 


    Synpunkter, uttalande och annat



Miss Baby Peaches
     2018-01-03 | http://babypeaches.blogg.se/


Så vackra bilder!


Latta
     2018-01-04 |

Tack! Vad roligt att du tycker det :-)



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16