Japansk magnolia

 
 
 
 
 
 
Full fart på allting nu för tiden. Tomaterna åker ut och in under dagen men i dag är första dagen på länge de varit ute hela dagen. Dock i ett fiberdukstält. Men de har klarat sig. Inte lika döda som de såg ut förra gången jag hade ute dem i för blåsigt väder. Nu mår de bättre! :-) 


    Synpunkter, uttalande och annat




Så fint :) Jag har faktiskt satt ut tomaterna i odlingslådorna fullt ut nu så jag hoppas på strålande väder framöver och ingen kyla

Svar: Du är modig! Mina nästan dog för mig så jag är lite försiktig.
Latta


Jenny
     2015-05-21 |

Så imponerad av japansk Magnolia och dina bilder.
så ljusa och perfekt skärpa !!

Svar: Tack! 😊
Latta



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16