Behind the scene







I Rosariet med näsan bland blommor och blad. Översta fotot har Jenny tagit.
 
Några små foton sen tidigare.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2012-09-02 |

påminner mest om ett penntroll á la 80-tal... Vilken lycka att jag varit på stylingakuten i helgen och lite shopping på Desigual!!??


Lotta
     2012-09-03 |

Hoppas det gick bra på tjej-milen. Härligt med lite styling och lite nytt. Jag är också i akut behov av styling.


Jenny
     2012-09-03 |

Tjejmilen var en upplevelse i regn , lera och total lycka och jag sprang med ett stort leende trots vädret !!!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16