Våra kära små djur



 



En liten tur till stadsparken och man hittar dessa små kära djur. Både stora och små.

Gick hem från jobbet idag och blev dyblöt. Orkade därför inte åka till IKEA som jag först tänkt. Eller orkade
är väl inte rätta ordet. Hade ingen lust efter att ha fått byta från kropp till tå och torka håret. IKEA får
bli en annan gång.

Men fick den glada överraskningen av syrran att hon hittat små ugnsfasta formar, typ sufflé fast mycket mindre, som man kan göra chokladfondant och små portionspajer i till det mycket förmånliga priset av 13 kr/st.  Hon
fick köpa åtta på en gång. Som jag har letat och bara hittat för 99 kr/st så detta var ju ett mycket bra pris.
Jag kan bara säga JIPPI!




    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16