Pyssel / DIY







Lite tyg från det stora blå/gula varuhuset, en stund framför symaskinen, en sax, tråd och en symaskin
och vips har man lite nytt till köket. Denna gång går färgen i rött.

Det blev lite inköp när jag var där sist. Lite kuddar till vardagsrummet, lite nytt i hallen och köket.
Små medel och stora förändringar. Det gillar jag.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2011-10-30 |

Härligt att vara kreativ och få inspiration !! Varit på Kinnarps på träning och en mamma lärt mig virka små blommor- blir snyggt på vantar och mössor i höst !!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16