Härliga helg!








Då har man varit ledig i några dagar. Så skönt! Fint väder till på köpet. Det kan ju inte bli bättre.

I går stuvade jag runt i kädkammaren. Har satt in nytt förvaringssystem och det blir så bra. Rensat ut en massa gammalt skräp och städat i ordning. Det är inte riktigt klart än men det blir så mycket bättre.

I dag ska jag åka och köpa en parasoll till uteplatsen. Det blir för varmt att sitta i solen och äta annars.
Ett angenämt nöje. En förlängingssladd för utomhusbruk måste även det införskaffas för annars får vi slå gräset med lie. Det börjar bli alldeles för långt nu.

Ha en härligt lördag alla glada vänner.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2011-06-05 |

Ljuvlig helg med sköööna dagar hos min syster ! Många härliga foton på barnen som åker båt runt Kungsholmen ! Ska vi boka in porträtt nästa vecka ?? Vi hörs ! kram Jenny


Klara
     2011-07-11 | http://gravidforsakring.net

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16