Det är detaljerna som gör ett!







Några små detaljer från köket.

Först ut är tvättboxarna från Granit som jag använder för sortering av plast och papper. Snygg och behändigt. Det är bara att ställa ner en papperspåse och fylla den. Sen tar man upp den och slänger i sorteringen för plast. 

Sen har vi mina fina disk- och tvåpumpar från Cult Design. Små rosa ljushhållare och egenhändigt gjorda krukor.
Sist men inte minst min hemma gjorda tavla med bara köksord.

Det var bara ett litet urval av vad som kan hittas i köket.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16