Pyssel / DIY




Jag fick en idé om pyssel till värmeljus från den här sidan. Sagt och gjort så försökte jag själv. Valde färgerna rött och silver och skrev med vit text.

Skrev ut remsorna på skrivaren och klippte till dom så dom passade runt om. Lite tejp på båda ändar och vips var dom klara. Lite finare och lite roligae än de vanliga hållarna. Vill man använda dom igen är det bara sätta över till en ny hållare.

Jag valde att använda fina citat men så här i jultider kan den som vill skriva God Jul på dom i stället.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2011-12-05 |

åhhh ljuvliga värmeljus !! Går det att beställa ??? kram Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16