Fotoboken





Nu är den äntligen klar. Min första fotobok. Så länge som jag tänkt att göra en och nu är den här. Som ni ser på omslaget är resan ända sen 2009. Vår första Gotlandsresa tillsammans.

Lite pyssel var det att få ihop den men Fuji har ett bra och lätt program så jag tror vem som helst kan göra en
egen fotobok.

Och nu finns den i tryckt form. Jag valde ett kvadratiskt format. Jag är överraskande positiv till hur fin den blev och hur bra bilderna i den blev. Så snart blir det fler.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16