Dagar som gått..




Denna helgen har det hänt mycket. Syrran & Co har varit nere och hälsat på. Mycket skoj och lek alltså. I torsdags var vi på äventyrsbadet och härjade. Flera många timmar i vattnet. Vi provade allt från rutschkanan till strömmen och vågorna. Kul men man blir väldigt trött efteråt. Särskilt med två busiga små barn som har hur mycket spring i benen som helst. På kvällen blev det god middag.

Har dessutom hunnit med ännu en runda på sortergården och ett besök på torget.

Vi har även varit hos våra goda vänner C & C och grillat. Mums, vad gott! Grillade hamburgare med rostade grönsaker och goda såser till det. En mycket trevlig kväll.

Jag har packat nästan allt nu. Tagit ner allt som sitter på väggarna. Skruvat ner gardinstängerna och lampor. På måndag kommer Myrorna och hämtar lite möbler mm som jag inte ska ha. Nu känns det verkligen som om jag lever i ett kartonghus. Det står kartonger utmed nästan alla väggar. Men det känns bra för på lördag ska flyttlasset gå.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16