Lördag




Vad har hänt hitintills? Jag har städat och städat och städat. Hängt upp tavlor, diskat, tvättat sand och nu ska jag nog ta och laga mej lite mat.

I kväll ska jag ut med jobbet. Det ska bli kul. För ska vi till O'Learys för att kolla på HV-matchen och ta några öl. Sen ska vi käka och efter det går vi nog ut på nått annat ställe. Det ska iaf bli kul. Kanske jag kommer ha min nya plommonlila kjol, vi får se. Men livat värre kommer det att bli.

Kul!!!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16