Lektion 1

Nu har jag gjort min första lektion i digital bildhantering. Mycket av det som gicks i genom kunde jag redan men en del saker var nya. Nu gick vi igenom alla menyer, toolbars och fönster. Lite om alla verktygen och hur dom fungerar. Markering och färg mm. Blir nog svårare längre fram i kursen.

Kul var det och nu ska jag försöka öva på de uppgifter som gicks igenom. Ser fram emot nästa lektion och att börja den andra kursen. :o)

Är lite trött i ögonen nu för jag glömde glasögonen på jobbet.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16