Kräftskiva




Party!
I kväll ska vi på kräftskiva. Pajen som jag ska ha med mej är klar. Det blev en västerbottenostpaj med skinka. Jag hoppas att den ska smaka. Nu ska jag göra nått att äta. Vila en liten stund och sen fixa till mej.

Det ska bli så gott och jag har längtat så. Jag älskar kräftor. Verkligen älskar kräftor. MUMS!

Sen bär det av till C&C. Vi blir många så det ska bli skitkul.


    Synpunkter, uttalande och annat



Pia
     2009-09-21 | http://piasfoton.junian.se

Tackar för grattiset!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16