3:a

Jag kom trea i fototävlingen. Inte illa. Jag är jätteglad för det. Jag blev nog mest glad av att bara få komma till final men trea det är ju jättekul. Nu kanske man vågar skicka in sina bilder till någon mer tävling.

Ett jättestort TACK till alla som röstade på mitt foto. Tack så jättemycket! 


Stort grattis till Pia som vann tävlingen. Hennes foto var kanon.  Så mycket sommar och känsla i bilden.


    Synpunkter, uttalande och annat



Viktoria

Grattis till tredjeplatsen! Röstade förstås på dig och du ska absolut skicka in fler bilder!!!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16