Slut på helgen

Ännu en helg har traskat förbi i rasande fart. Det går alldeles för fort. Nu får det snart lugna ner sej. Fastän man fick en extra timme idag går det alldeles för fort.

Precis nu har jag gått igenom ännu en lektion i bildhantering och den var väldigt givande. Lärde mej en massa nytt som jag inte kunnat tidigare. Har börjat att öva men måste öva ännu mer. Vilka fantastiska saker man kan göra i Photoshop.

Mycket god mat har ätits och trevligt sällskaps har avnjutits men vad trött jag är. Det värker i armar, nacke och rygg och jag är alldeles slut i hela kroppen. För jag har börjat med ett nytt projekt men det återkommer jag om. 


Snart börjar Topmodels och det måste jag se.

Ha en fortsatt skön söndag.






    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16