Hemma-SPA


SPA

I kväll har jag hemma-spa. Så härligt och skönt :o)

Det blir kroppspeeling, hårinpackning och ansiktsmask. Inpackning av fötterna. Vaxning av ben och färgning av ögonfransar och bryn.

Det bästa av allt att man hittar de flesta produkterna i sitt eget hem. Till peelingen använder jag kaffesump som gör huden jättelen och mjuk. Till fötterna gör jag havregrynsgröt i mikron som jag låter svalna sen lägger jag det i en påsar och stoppar ner en fot i varje påse. Fötterna blir supermjuka. Till håret blir det salongsinpackning. 

Härliga goa rockballader ur högtalarna, tända ljus och ett glas rött vin och jag njuter i fulla drag.

Riktigt skönt att få pyssla om sej själv i lugn och ro ibland.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-10-17 |

Låter så sköööönt och avslappnat med Hemma SPA !! Bra med lite nya tips också. Jag hade härlig kväll som började med aw på Esters och sedan Mark Levengood och till Twin för lite mat och vin. Sen hoppade jag på bussen och hamnade nästan i Huskvarna av misstag HAHA.kram Jenny


Linn
     2009-10-17 | http://liora.blogg.se/

Fin blogg :)



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16