Färg, verktyg och bilder

Nu har jag lärt mej ännu lite mer i Photoshop och hur man bildbehandlar. De två senaste lektionerna har varit kanon och jag har lärt mej jättemycket. Nu är det bara öva som gäller.

Började eftermiddagen med en behövlig promenad efter jobbet. Riktigt skönt. Synd bara att jag inte hade kameran med mej för jag såg flera intressanta saker att foto. Får ta med den nästa gång jag går runt sjön.

Nu ska jag städa och plocka undan lite här och sen ta det lugnt resten av kvällen.



 



    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16