God morgon!




God morgon på er alla!
Jag börjar dagen med en strålande sol i den lilla tusenskönan. Här är det inte mycket sol än så vi får väl nöja oss med den så länge.

I dag är en massor-att-göra-dag. Först måste jag fylla i stegen till stegtävlingen, sen ska jag göra frukost, diska, städa lägenheten, sen måste jag nog göra lite lunch. Sen fixa iordning mej för jag ska ner och fota när grabbarna i Hellspray soundcheckar. De ville ha lite foton från det.

Hem och tömma minneskortet, vila lite om det hinns med, göra middag så jag får något mer i magen. Göra mej snygg inför kvällen och sen dra i väg. Kanske ska försöka se ut som en rockstjärna ikväll ha ha... Sen blir det plåtning av spelningen.

Mycket, mycket mycket! Men kul!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16