Turen till IKEA











Turen till IKEA slutade med en massa inköp. KUL!!! 

Nya små askar till bokhyllan att lägga små saker i. Två "väskor" som jag ska ha i badrummet. Den ena ska jag lägga alla mina hårspännen, hårnålar och snoddar i och i den andra ska alla borstar, kammar och diadem vara. Så vad tycker ni? Blev det fint?

Dessutom köpte jag två innerkuddar som jag ska sy fodral till i likadant tyg som sänggaveln ska få. Kuddarna ska alltså ligga på sängen.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16