Personal ( 321 / 365 )






MaskinBandet
Japp, detta är personalen på Skanska Maskin, i ett lite annat sammanhang än vanligt. Nästan alla i alla fall. Lite ihopklippt men men...

Vi har från vänster; Håkan (dock ej Skansking) på trummor, Kalle, Jörgen, Jeppe, Niklas, Thomas, Marcus, Putte, Håkan på trummor, Keith gitarr och Janne på bas. Kameran håller jag i.

Vi hade en liten musikafton i lördags med jobbet. Vi fick vara i Keiths replokal och prova på att spela olika instrument. Så nu har jag framfört en AC/DC låt på bas, t o m  två gånger. Provat på elgitarren, trummorna och lite annat smått och gott.

Riktigt roligt!


    Synpunkter, uttalande och annat



Marie Carpe Diem

Bra tolkning av temat. :-) Att spela i ett band måste vara superkul avundas alla musikaliska människor.


Gärdsmygen

Många vackra bilder har jag tittat på hos dej nu! Trevligt!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16