Kväll





Ja då var äntligen fredag kväll här. Skönt att få vara lite ledig. Det blir nog en lugn helg. Hoppas på lite fint väder och plåtande. Särkilt lite bilder till fotoutmaningen. Det har ju som sagt varit lite stiltje på den biten. Aj aj aj...

Idag har jag varit på ekonomikurs i Göteborg. Ganska intressant men tröttsamt att åka ända dit för tre timmars kurs. Men det gick bra. Slapp som tur var att köra. Sitta bredvid är ju ganska skönt för då kan man ju dåsa till lite då och då.

I går var det förstås HV-matchen som gällde. Och grabbarna skötte sej ju bra. Vi vann och nu återstår kanske bara matchen på lördag och sen är vi i final. Och visst kommer vi vinna på lördag igen.

Tog bilden strax innan matchen skulle börja. Vätterstranden låg tyst och öde. Inte samma myller av människor som det är på sommaren. Hade ju förstås hoppats på en fin solnedgång men snömolnen hade redan börjat samla sej över stan och det blev inte så mycket solnedgång men det var fint ändå.

Nu ska jag ta mej ett glas multivitamin...



PS.  Såg att min vän Victoria har fått upp en blogg också. Gå in och kika här.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16