Konstigt





Ja, vädret alltså. Visst har det varit konstigt idag. Ena sekunden snöar det och den andra skiner solen. Vinden blåser snorkallt och man vet inte hur det ska va.

Nu vill jag sticka huvudet under vingen - precis som pippin - och gömma mej. Är trött och har ont i ryggen efter att ha suttit framför datorn hela eftermiddagen tills nu. Ända sen jag kom hem från jobbet. Har inte ätit nått än, bara redigerat foton. Trött!

Men nu är det slut. Nu ska jag krypa ner under täcket, eftersom jar inte har någon vinge och mysa framför tv:n. Men först ska jag göra en macka.

Och efter ligger jag i fotoutmaningen. Det måste bli ändring på det. Får ta med kameran lite mer så kanske jag kan hitta nått att plåta för nu måste det bli skärpning. Fy på mej!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16