HV 71


I går blev det visst inte så mycket skrivet här, så jag får väl ta min frukostrast till hjälp idag.  

Satt och redigerade foton efter jobbet, vilket tar lite tid ibland. Det var de chokladbilder som jag tagit så här långt. Men det blir fler. Sen ringde Humlan och det blev inte så mycket mer gjort. 

För vi drog i väg till O'Learys för att kolla på HV-matchen. Vi käkade hamburgare och kollade på storbildstvn. Men vicken tur vi hade! Vi hade inte bokat något bord och när vi kom så var det helt fullt. Men sällskapet som stod bakom oss i kön sa att vi kunde sitta vid deras bord om vi ville för dom hade bokat för sex men var bara tre som kom. Och det tackade vi för och blev jätteglada. För då kunde vi se matchen. En jättebra och spännande match.Tur för HV att dom gick vidare. Det var riktigt roligt. 

Tack till er som lät oss sitta vid ert bord!
  

Sen bar det iväg hemåt till soffan en liten stund och sen en god nattsömn.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16