Stor släktträff (26/365)




Goda & Severin Josefsson
I lördags träffades hela tjocka släkten efter ättlingarna Goda och Severin Josefsson. Min mammas mormor och morfar. Vi var många även om inte alla var där och många kära saknades. Det var både roligt och intressant. Många av mina släktingar hade jag aldrig sett eller ens hört talas om så det var många nya ansikten.

Vi samlades vid sjön till Påarps Gård. Och där blev det både presentation av alla, ttipspromenad och grillning.

Verkligen en stor tilldragelse i släkten.


Tema: Stor tilldragelse
Foto: 64


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16