Hemma igen!


¤




Nu är jag åter hemma efter en tvådagars tur till Göteborg och dagens tur till mina kusiner.

Inte någon rolig dag då det var begravning av min morbror Kurt (ingift). Ännu en tråkig dag jag träffade mina kära kusiner på. Och särskilt min särskilt kära kusin Lisen. Det var extra roligt eftersom hon inte var med på släktträffen.

Göteborg
I Göteborg var vi på Universeum. Det var kul eftersom det var första gången jag var där. Häftligt med regnskogen och alla djuren och att man fick prova på att göra en massa grejor. KUL KUL! I går var vi på stan och kikade runt, käkade gott och hade det mycket trevligt.


Jobb, jobb, jobb
Buhu! Jag vill inte gå till jobbet i morgon. Nu är det ju så fint väder. Då ska man ligga på stranden och lapa sol. Alla chefter borde ge sina anställda ledigt när det är vackert väder. Det är ju faktiskt inte så ofta det är det... eller?!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16