Gammal och fallfärdig (196/365)




En gammal och fallfärdig ladugård. Den står bredvid min morbrors hus och har inte använts på många många år. Tillhör grannfastigheten som är lika fallfärdigt det. Men gräset är iaf klippt och ser fint ut. När jag var liten fanns det en massa hallonbuskar framför.

Synd på ett fint hus.


Tema: Försummad
Foto: 71


    Synpunkter, uttalande och annat



Ulle M
     2009-06-25 |

Ja det bästa vore att jämna den med marken... ;-) Allt väl hoppas jag! Kul att ses sist. Ha det gott å hälsa alla. Kram från din kusin vitamin!!


Lotta
     2009-06-26 | http://latta.blogg.se/

Hej hej! Japp, allt är bara fint. Hoppas allt är bra med dej oxå.



Jo, det hade nog varit bästa och riva hela stället.



Hur vill du ha fotona från släktträffen? På skiva, via mejl eller ska jag dela ut dom via msn?



Kram Lotta


Ulle M
     2009-06-29 |

Hej!!



Du kan skicka dem via mail, jag har inte hunnit få ordning på mina bilder ännu, men jag skickar till dig så fort det blir färdigt. ok? Hur vill du ha dina? om du vill ha några!



Ha det gott å kram på dig!! Ulle Hälsa mor å syster!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16