Det är så härligt...





... att vara ledig... Söndag idag... ledig. Ledig i morgon och i övermorgon och på onsdag. Jippi!

I morgon bär det av till Göteborg en sväng och där stannar vi tills på tisdag. Onsdag är en mindre roligt dag för då ska jag gå på begravning.

Men idag ska jag njuta av att vara ledig. För jag har varit flitig som en liten myra. Jag storstädat hela hemmet och kan känna mej stolt och fri att göra vad jag vill för jag vet att hemmet är rent. Så skönt!  :o)


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16