Foton i två annonser i samma tidning

Jag har fått foton jag tagit publicerade i två annonser i samma tidning.

JIPPI!!!  :o)


Kolla in tidningen Office Style nr 2. Tidningen kommer ut till alla företag i Jönköping samt finns att läsas på nätet av alla. Klicka här.


Mina foton ligger i annonserna för Gränna Chokladmakeri på sidan 49 och för Skanska Maskin på sista sidan. Den sista annonsen har jag dessutom utformat själv.

Det är verkligen något särskilt när man ser något man själv gjort i ett allmänt sammanhang. Så kul!


    Synpunkter, uttalande och annat



Ulle M
     2009-07-29 |

Hej! Va fina bilder, va kul att få bli publiserad, hoppas på fler bilder. Ha det gott å hälsa! kram på dig!


Viktoria

Bra jobbat! Fortsätt bara så kommer du att få många fler bilder publicerade. Du är proffsig!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16