Soliga morgon!




I dag har jag vaknat till en ännu en varm och solig dag efter en natt med massor av blixtar och åska. Det var lite läskigt faktiskt. Och jag var alldeles för trött för att gå upp och fota annars hade det nog kunnat bli en blixt mot den mörka himlen för det verkade som om åskan bara cirkulerade över stan och Vättern.

After work
I går var jag och tog en after work. Först var jag och shoppade lite. Bland annat en blus, två linnen, tre behåar och två par leggings. Efter det var det gott med en kall öl i glada kompisars lag.

När jag kom hem somnade jag som en stock framför tv:n. Utarbetad och trött. Så det är en välbehövlig semester som ligger framför mej.

Grillfest
I kväll blir det stor grillfest. Med massor av gott att äta och musik för fulla muggar. Det ska bli kul! Men först måste vi åka och handla, pyssla lite här hemma och kanske en tur till stranden om det soliga vädret håller i sej. Det skulle visst bli regnskurar framåt eftermiddagen. Men det hoppas vi inte.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-07-04 |

Hej Lotta ! Hoppas du får en härlig semester med sol och bad !! TACK för blommorna !! Njuter av allt men det känns så sorgligt att lämna alla härliga människor. Jag var lite spänd igår och idag är jag lite deppig .... blir bättre snart och vi hörs i augusti ! kram Jenny


Lotta
     2009-07-05 | http://latta.blogg.se/

Hej Jenny! Jag önskar dej en jätteskön semester också. Både här och i Nice. Det är du som ska ha tack. Det kommer bli tomt utan dej på jobbet och jag kommer sakna dej jättemycket. Och jag kan förstå att det känns lite deppigt och sorgligt just nu. Det är klart att vi hörs. Ha det nu jättebra och njut av sommaren. Kramar Lotta



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16