Regnet strilar ner




Vad ska man göra en dag som denna?
Man kan inte gå i skogen får då blir man dyngsur. Man kan inte åka och bada för det är för kallt. Kanske läsa en god bok. Se en bra film. Städa är tråkigt om än välbehövligt, sy kanske...

Det var länge sen jag sydde men har faktiskt några saker som behöver sys. Något som jag redan börjat på och några nya saker som ska göras. Det kanske får bli sy...

Nu har jag ju suttit framför datorn ett tag på morgonen och det får vara nog.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16