Öland, Hemma & Gränna



Idag

Lite trött just nu. Har just diskat. Har dessutom precis kommit hem från en dagsutflykt till Gränna. Har varit där och plåtat chokladtillverkning hos Tina.

Har även lämnat av Humlan vid replokalen då det skulle spelas in lite idag. Då kan man få lite gjort här hemma under tiden.

Igår
Var och handlade lite igår. Köpte en massa, både till mej och till två presenter jag håller på att göra. Humlan handlade han oxå. Lämnade verktyg till mamsen så hon kunde få sitt kök på kolonin klart. Jag sydde och Humlan övade på basen. Resten av dan myste vi framför tv:n i regnet.

Förrgår
I förrgår var vi på Öland. En härlig dag med sol och bad. En tur till Borgholms slott  och stad samt en titt på slottet i Kalmar.


Nu ska jag kolla alla foton. Och det kommer säkert upp något snart.   


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-07-24 |

Gissa vad mitt senaste inköp är ??? En laptop och jag är helnöjd och jag fick hjälp av en expert med alla program... sååå smidigt. Hoppas att jag kan fixa mailen ikväll och sen är det dags att kolla bilderna från semestern. See you later !


Lotta
     2009-07-24 | http://latta.blogg.se/

Va kul! Det är jättesmidigt med en laptop. Säg till när mejlen och allt är i gång. Idag har jag varit hos Tina i Gränna och tagit en massa kort på chokladtillverkningen. Jag hoppas att det blir några bra kort. Har inte hunnit kolla dom än.

Vi hörs! Kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16