Nu tycker jag...




... att dagarna går alldeles för fort. Snart är semestern slut.Buhu!

Jag vill ha mer sol och bad.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-07-22 |

Jag njuter av långa , lata dagar och sköna kvällar med god mat och en bra bok på altanen....

Idag kopplade växeln ett samtal till min hemtelefon och det är ju intressant !! Så helt borta är jag inte ännu... Take care ! kram Jenny


Lotta
     2009-07-23 | http://latta.blogg.se/

Låter skönt! Det låter som om du fortfarande är hett eftertraktad på Skanska.



Vi var på Öland igår. En härlig dag med bad och sol. Besök på Borgholms slott och stad och en titt i Kalmar. Sköt om dej oxå! Vi hörs! Kram Lotta



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16