Borgholms Slott



Några bilder från Borgholms Slott på Öland. Från vår lilla semestertripp i onsdags.
 
För lite historia... läs här.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-07-24 |

Vilka härliga bilder och man känner historiens vingslag ! Läser en bok just nu som heter Ödets hav och utspelar sig på Gotland på 1300-talet.

Jag mailar när min nya adress funkar. Arbetar du nästa vecka ??

Nu är det golf nästan på heltid .... Har besökt de flesta banor och nästa vecka är det på Hook, Ryfors och JGK.

See you later ! kram


Lotta
     2009-07-24 | http://latta.blogg.se/

Jag börjar jobba på måndag. Usch! Semestern har gått så fort men jag har ju en vecka till senare i augusti då vi åker just till Gotland. Låter som en spännande bok. Det ska bli skönt. Du får iaf åka runt och se dej omkring på alla golfbanor. Går det bra för dom?



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16