17 Juli



17 Juli
Ja, den 17 juli för många år sedan föddes jag. I dag ger jag mej själv en ros för att jag har fått hänga med så länge och hoppas på att få hänga med ett tag till.

Det är inte klokt vad åren går.  Men känner mej själv som 25...

Dagen har än så länge varit skön, härlig och avslappnande. Jag och Humlan har varit i Axamo och solat och badat. På eftermiddagen har jag shoppat loss i stan på ett par vita jeansleggings, vita piratbyxor och en vit blus. Det blev visst bara vitt idag.

Nu ska jag fixa lite mat och njuta av resten av dagen.


    Synpunkter, uttalande och annat



Ulle M
     2009-07-17 |

Många många stora grattiskramar till dig min kära kusin!!


Lotta
     2009-07-17 | http://latta.blogg.se/

Tack så jättemycket! Va snäll du är.

Hoppas allt är bra annars.


Jenny
     2009-07-18 |

Vad är det för en dag ? Är det en vanlig dag ? Nej det är ingen vanlig dag för det är Lottas födelsedag !!! Grattis Grattis !!


Lotta
     2009-07-19 | http://latta.blogg.se/

Tack så jättemycket, Jenny!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16