Vad blir det för mat?

Jo, snart står det klyftpotatis med kyckling och gorgonzolasås på bordet. Med en grönsallad till. MUMS! Till dryck blir det champagne. Oj oj oj vad vi slår på stort idag.

Och idag är det för engångs skull jag som står för nästan all matlagning. Utom såsen då.

Var på jobbet idag också. Det gick bra. Ganska lugnt, mest en massa arkivering och sånt att göra. Men i morgon är det ledigt igen och det är ju skönt. Särskilt med tanke på att jag legat i sängen en hel vecka.

Nä, nu måste jag passa maten lite.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16