Städat & Fikat





Idag har förmiddagen gått åt till att städa och fixa till här hemma. Riktig storstädning blev det. Överallt. Så nu är här rent och fräscht.

Sedan har en kompis och hennes lilla söta dotter varit här och fikat lite. Det var roligt. Vicken söt liten flicka hon har. Så gullig! Det blev att ta igen en massa gammalt för det var länge sen vi sågs. Det måste bli lite oftare.

Nu tänkte jag fixa till lite foton och se över kamerautrustningen för i morgon ska jag nog ut och fota lite. Bland annat ska jag ta kort på Hellspray. Bandet behöver lite nya foton på sin hemsida för dom har nu fått en ny sångare. Det ska bli skoj! Hoppas bara att bilderna blir bra.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16