Sprayfärg och tofflor




Vad det luktar färg här!
Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag håller på att spraymåla två krukor och några tavelramar.  Vita ska dom bli. Jag hoppas det blir bra när det är klart.

Idag är en ganska lugn dag annars. Har inte gjort så mycket mer än att ätit frukost, kollat lite på tv, diskat och plockat undan lite.

Humlan är och repar så vi ses inte förrän i kväll igen. Bandet har en spelning i Märsta i februari. Kul! Själv åker jag till Sandhamn om två veckor. Ska på Spa i Stockholms yttersta skärgård. Det ska bli riktigt skönt! En hel helg med god mat, relaxing och kroppsbehandling. Härligt!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16