Små presenter!




Nu har varit pysslig igen. Jag har suttit och gjort två små presentboxar av kartong. Dom ska snart komma till användning. Det är kul att pyssla lite.

Annars har jag ikväll diskat och plockat i ordning lite. Kanske inte det roligaste fredagsnöjet men det måste göras. I morgon bitti få jag ta storrengöringen. Usch! Inget jag ser fram emot.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2009-01-17 |

Lördag morgon och jag håller på att städa !! Men hjälper till med läxor så därför är jag ute på nätet samtidigt.... Vilka ljuvliga presentboxar !! Supersöta !! Är på väg till stan för att shoppa lite blommor och en blus. See you !!


Anonym
     2009-01-17 |

Vilka ljuvliga små presentboxar ! Proffsigt foto och paketen kommer till sin rätt. Jag håller på att städa och sedan en sväng på stan och fixa lite blommor. Skönt när det är ordning och reda på torpet! See you



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16