Så där ja!

Då var den nya designen upplagd.

Blev den fin tycker ni? Nu när ni kan se den i dess helhet.

Idag har jag varit på A6 och handlat lite. Det blev inte så mycket. Bara lite smått & gott som underkläder, smycke och sockar. Inte så mycket att hurra för.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-01-16 |

Åååhhhh så vackert och läckra färger nu till våren !!! Jag längtar efter våren med ljuset och grönskan med vitsippor..... och efter lite shopping av färgglada kläder. Lite trött på vinter, mörker och svarta kläder. Nu behöver vi pigga upp oss och få lite energi. Hoppas du får inspiration med kameran och jag ser fram emot en vår med bilder. Ha en skön helg ! kram Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16