Nästan...




Nja kanske inte riktigt än. Men jag kan nog gå och jobba i morgon.

Här hade man hoppats på 12 dagars ledighet med massor av skoj och en del att-göra-saker och så måste man tillbringa 7 av dom i sängen. Inget kul alls. Men jag är iaf glad att jag är bättre idag. Är fortfarande snorig men febern är nästan borta och jag känner mej mycket piggare.

Ska se om jag orkar ta mej för att städa i klädgarderoben. Måste rensa ut för den är knökafull och allt är huller om buller.


    Synpunkter, uttalande och annat



Elin
     2009-01-04 | http://eelien.blogg.se/

Hej igen! Jag förstog vad du menade, men nu tycker jag att det ser bra ut så nu vill jag nog inte ändra mer. :-) Tack så jättemycket för hjälpen. Ha det bra och fortsätt gärna läsa min blogg. :-) Kram kram!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16