Hemma!

Nu är jag hemma igen.
Vilket är skönt. Men oj, vilken härlig helg det har varit :o). Jag har relaxat och blivit inpackad i lera. Bubbelpoolat och ätit och druckit gott. Fått massor av frisk luft.

Det enda tråkiga var vädret. Det blåste jättemycket och småregnade en del. Så det var inte så kul. Men annars har det varit jätteskönt och avkopplande.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-01-26 |

Vad härligt och lyxigt med en SPA helg !!! Jag var på massage och det var lyxigt !


Lotta
     2009-01-26 |

Jo, det var riktigt skönt och lyxigt. Massage är härligt också. Då fick vi båda en skön helg.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16