Bättre och bättre

Jo, jag känner mej bättre idag. Febern har gått ner till 37,6 så det är inte så mycket. Känner mej piggare om än inte frisk men iaf bättre. Hoppas jag är feberfri i morgon.

Fick med några fyrverkerier på bild. Dock inte så många eftersom jag var ganska matt och fick ta bilderna genom mitt vardagsrumsfönster. Önskade att jag kunde ta dom utifrån och med lite bättre vy. Men men... vad ska man göra när man är sjuk och inte orkar så mycket. Det blev ett par stycken bilder om än inte så bra.








Nu ska jag nog krypa ner under filten och titta på en film, tror jag. Känner mej lite trött.


    Synpunkter, uttalande och annat



Elin
     2009-01-03 | http://eelien.blogg.se/

Jag måste vara jättekorkad, men var sätter jag in detta?



#datum {

font-family: "Verdana";

margin-right:0;

padding: 0px 0px 0px 15px;

margin-left: 15px

}





Kram Elin


Elin
     2009-01-03 | http://eelien.blogg.se/

Hej! Alltså, när jag skulle radera allt för att göra om, så har det inte försvunnit :S Har sparat spela ggr men datum + tid vill inte försvinna. Fattar inte hur det kan vara kvar. :^) För det funkade inte när jag testade med det du sa.


Sofia
     2009-01-04 | http://gaspedal.blogg.se/

vilka fina bilder, tagit de själv?



tacktack :)



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16