Tipspromenad





Idag har jag gått tipspromenad för första gången sen jag var barn. Det var riktigt kul även om jag inte kunde så många frågor. 

När vi var små gick vi alltid tipspromenad på söndagarna. Om det var riktigt mycket snö och kallt på vintern så åkte vi skidor eller skridskor. Men varje vår och höst var det tipspromenad som gällde och på somrarna åkte vi förstås och badade. Vi gjorde iaf alltid något tillsammans på söndagarna. Nästan alltid något fysiskt. Jag, mamma och syrran. Och gick vi inte ensamma så brukade vi gå med en annan familj på tre tjejer. Så kul! Det är verkligen ett ljust minne från barndomen. Ett bland många.

Det blev dagens promenad i det vackra vädret i alla fall.

Måste bli fler gånger.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16