En liten vän





Ja, nu skulle jag ha behövt en liten vän. En liten vän som viskade små rätta lösningar i mitt öra på plussningstentan jag precis har varit och gjort.

Jag tror att det gick lite bättre än förra gången men vi får se. Jag kanske har missuppfattat frågorna alldeles åt väggarna. Men nu har jag gjort den. Och blir det bättre än förra gången så är det bara bra. Om inte så är jag iaf godkänd på kursen och bara det är jag glad för.

Nu är det bara att omsätta allt jag lärt mej i praktiken...


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2009-02-11 |

God morgon ! Hoppas det gick bra på tentan !! Nu har jag laddat kameran inför snö och vinter och hoppas på lite härliga bilder när barnen åker skidor och scooter ! Är på väg till tåget strax och det blir 9 timmar på tåget , skönt att slippa köra bil 90 mil ! kram Jenny


Lotta
     2009-02-11 |

Jag tror det gick bättre denna gången iaf. Hoppas att jag höjer betyget. Hoppas du får riktigt roligt på semestern och många fina bilder som minne. Vi ses på måndag! Kram Lotta



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16