365 Foton 2009

     Tänkte försöka hänga på en fotoutmaning - 365 Photo Challenge 2009. Enkla regler; 365 foton ska publiceras. Man följer de olika teman.

För mer info och regler klicka här.
 

Får väl ligga i lite nu när man kommit lite på efterkälken. Har ju missat en massa dagar redan. Men det är bara att ligga i. Ska bli roligt iaf.

Hoppas bara jag fattar reglerna och att allt blir rätt länkat. Men jag ska väl lägga ut min första bild först, tänkte jag. Bara så svårt att välja vilket tema jag ska ta.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16