Tvätt, mat och slappa




Idag är det tvättdag. Massor av tvätt men nu är den iaf upphängd. Jag har ätit min nylagade kycklinggryta, vilken var hemskt god om jag får säga det själv.

Nu är det dax att slappa lite. Kolla lite tv och sen gå ner och hämta tvätten.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-08-12 |

Läckra bilder med härliga färger !! Jag har tränat lite inför Blodomloppet nästa vecka.... ska nu vila mej i form med en bok i soffan. Just nu läser jag recept och funderar på att börja baka lite. Ska skörda lite vinbär och krusbär i helgen. kram


Lotta
     2009-08-13 | http://latta.blogg.se/

Det låter skönt med en bok i soffan. Mamsen gjorde en jättegod krusbärskaka med toscatäcke på här om dagen. Den var jättegod. Ett tips bara! Lycka till med blodomloppet. Du är så duktig. Måste börja komma igång snart...



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16