Vicken dag!




Det började med en kram av Humlan <3. Sen fick vi världens frukost på jobbet. Bjudna av företaget för att den senaste medarbetarenkäten visade så bra. En frukost bestående av kaffe, jos, ägg, frallor, ost, skinka, marmelad, prinskorvar och köttbullar och lite gurka, tomat och sallad. Var det gott eller var det gott! MUMS!

Sen ringer dom från Schenker och frågar om det går bra om dom kan lämna mitt paket från Nikon på måndag. Om jag är hemma då. PÅ MÅNDAG!!!! Jag vill ju ha det nu. Så jag frågade om jag kunde komma bort och hämta det och det gick bra. Så nu har jag min kamera i min hand. Vad snabba dom är på Nikon. Skickade kameran i måndags och fick tillbaks den idag. Gissa om jag är glad :o)

Nu på eftermiddagen har jag varit och hämtat mina nya glasögon. Sitter faktiskt med dom på nu. Bokstäverna är jätteskarpa men allt lutar ju. Ska det va så? Kanske bara ovanan eller att ögonen måste ställa in sej lite först. Men jag ser bra på skärmen iaf. Och jag ska ju bara ha dom när jag jobbar vid datorn, när jag läser eller ser på tv om det känns bra. Mest när jag sitter vid datorn.

Vicken underbar dag och vicket härligt väder!

Det är ju bara bra saker... undras om det kommer fler...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16