Ute i verkligheten

I går fick jag vara med ute i verkligheten.
Var ute på ett bygge och fotade lite. Ja, på några sånna där pinnar som vi har nere på gården. Combisafe heter det ju. Det var ett litet kort men roligt besök och jag fick ju fota lite som är så kul.

Annars var det ju Håve som gällde på kvällen. Det får man ju bara inte missa. Så i princip har jag varit hemma-dator-fri i snart tre dagar nu. Inte illa! På jobbet sitter jag ju framför datorn hela dagarna så ibland blir man tji på ett.

I kväll är det match igen och kanske den sista så det får man ju inte missa. Hoppas ju förstås att det blir fler matcher för vi ska ju ta SM-Guld igen. Men först bussen till Huskvarna för ett inköp och sen till Ica Maxi för att storhandla.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16