Gul och stolt (364/365)




En gul liten blomma
Sprungen ur grönt gräs. Hittades i vitsippsbacken i söndags. Den får bli foto nr 39.


    Synpunkter, uttalande och annat



Amanda
     2009-04-30 | http://fotomix.bloggsida.se/

Nu har jag kommit längre i min ambition att hälsa på hos andra 365-are och nu har jag kommit till dig.

På temat gul, är blomman så fantastisk och upplösningen gör att blomman blir skarp och tydlig. Ett vackert fotografi. Jag började med att beundra din blogg jag vill också ha en vacker layot, tänk om jag kunde allt jag vill. /Amanda



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16